De praktijk | Afspraak en voorbereiding


Het spreekuur is uitsluitend volgens afspraak.


Voor een consult wordt in de regel 10 minuten gepland. Komt u voor vragen die meer tijd nodig hebben, reserveer dan meer tijd. Dat is vrijwel nooit een probleem en voorkomt dat het spreekuur uitloopt of dat uw vragen onvoldoende aandacht krijgen. 

 

Bij het maken van een afspraak zal de assistente vragen naar de reden van uw consult. U hoeft uw klacht niet uitgebreid aan haar toe te lichten. Een korte samenvatting van uw reden van komst helpt de assistente bij het plannen van het spreekuur. De huisarts kan zich eventueel op de klacht voorbereiden. De assistente is (net als de huisarts) verplicht om vertrouwelijk met uw informatie om te gaan.

Om u voor te bereiden kunt u gebruik maken van de twee folders van de Nederlandse Patiënten Consumenten Federatie (NPCF) hier rechts.

 

Zijn er spoedeisende zaken, dan gaan die voor op de geplande afspraken. Dit kan betekenen dat u moet wachten of dat de assistente u benadert voor een nieuwe afspraak.
Nieuws en mededelingen
Doet u mee met het invullen van onze vragenlijst 'patiëntentevredenheid digitale zorg'?
Doet u mee met het invullen van onze vragenlijst 'patiëntentevredenheid digitale zorg'?
Geplaatst: 25 november 2022
Wij doen onderzoek naar de kwaliteit en bekendheid van de digitale mogelijkheden in de dienstverlening van de praktijk. Doet u mee?

Lees meer
Wijziging telefoonnummer
Wijziging telefoonnummer
Geplaatst: 12 oktober 2022
Per heden werken we nog met één telefoonnummer voor alle patiënten van Medisch Centrum Hoog Bergen: 040 - 2928631

Lees meer
Judith Neijssen
Judith Neijssen
Geplaatst: 10 oktober 2022
Judith Neijssen stopt als huisarts bij Medisch Centrum Hoog Bergen.

Lees meer