Praktijkorganisatie | Afspraak en voorbereiding


Het spreekuur is uitsluitend volgens afspraak.


Voor een consult wordt in de regel 10 minuten gepland. Komt u voor vragen die meer tijd nodig hebben, reserveer dan meer tijd. Dat is vrijwel nooit een probleem en voorkomt dat het spreekuur uitloopt of dat uw vragen onvoldoende aandacht krijgen. 

 

Bij het maken van een afspraak zal de assistente vragen naar de reden van uw consult. U hoeft uw klacht niet uitgebreid aan haar toe te lichten. Een korte samenvatting van uw reden van komst helpt de assistente bij het plannen van het spreekuur. De huisarts kan zich eventueel op de klacht voorbereiden. De assistente is (net als de huisarts) verplicht om vertrouwelijk met uw informatie om te gaan.

Om u voor te bereiden kunt u gebruik maken van de twee folders van de Nederlandse Patiënten Consumenten Federatie (NPCF) hier rechts.

 

Zijn er spoedeisende zaken, dan gaan die voor op de geplande afspraken. Dit kan betekenen dat u moet wachten of dat de assistente u benadert voor een nieuwe afspraak.
Nieuws en mededelingen
Online inzage dossier
Online inzage dossier
Geplaatst: 3 juli 2020
Per 1 juli 2020 kunt u digitaal uw dossier inzien. Lees hieronder hoe dit in z'n werk gaat.

Lees meer
Groot tekort aan persoonlijke beschermingsmiddelen
Groot tekort aan persoonlijke beschermingsmiddelen
Geplaatst: 30 maart 2020
Om iedereen, patiƫnten en zorgverleners, te beschermen zijn wij opzoek naar mondkapjes, veiligheidsbrillen, wegwerpschorten en wegwerpoveralls

Lees meer
Coronavirus update
Coronavirus update
Geplaatst: 25 maart 2020
Om de acute zorg veilig te kunnen blijven leveren, met bescherming van onszelf en vooral onze patiƫnten, treffen we maatregelen.

Lees meer