Praktijkorganisatie | Afspraak en voorbereiding


Het spreekuur is uitsluitend volgens afspraak.


Voor een consult wordt in de regel 10 minuten gepland. Komt u voor vragen die meer tijd nodig hebben, reserveer dan meer tijd. Dat is vrijwel nooit een probleem en voorkomt dat het spreekuur uitloopt of dat uw vragen onvoldoende aandacht krijgen. 

 

Bij het maken van een afspraak zal de assistente vragen naar de reden van uw consult. U hoeft uw klacht niet uitgebreid aan haar toe te lichten. Een korte samenvatting van uw reden van komst helpt de assistente bij het plannen van het spreekuur. De huisarts kan zich eventueel op de klacht voorbereiden. De assistente is (net als de huisarts) verplicht om vertrouwelijk met uw informatie om te gaan.

Om u voor te bereiden kunt u gebruik maken van de twee folders van de Nederlandse Patiënten Consumenten Federatie (NPCF) hier rechts.

 

Zijn er spoedeisende zaken, dan gaan die voor op de geplande afspraken. Dit kan betekenen dat u moet wachten of dat de assistente u benadert voor een nieuwe afspraak.
Nieuws en mededelingen
Welkom Robin, de chatbot van MijnGezondheid.net
Welkom Robin, de chatbot van MijnGezondheid.net
Geplaatst: 3 december 2019
Vanaf heden is het mogelijk direct vragen te stellen aan chatrobot Robin over het gebruik van MGn en de MedGemak app.

Lees meer
Nieuw Huisartseninformatiesysteem
Nieuw Huisartseninformatiesysteem
Geplaatst: 12 april 2019
Per 19 april een nieuw Huisartsinformatiessyteem. Wat betekent dit voor u?

Lees meer
Online afspraak maken met uw huisarts
Online afspraak maken met uw huisarts
Geplaatst: 12 juli 2018
Per 1 juli 2018 zijn wij gestart met de mogelijkheid om online afspraken te maken. Het maken van een online afspraak verloopt via Mijnonlineagenda van Introlution. Met uw BSN-nummer kunt u een afspraak plannen.

Lees meer