Praktijkorganisatie | Afspraak en voorbereiding


Het spreekuur is uitsluitend volgens afspraak.


Voor een consult wordt in de regel 10 minuten gepland. Komt u voor vragen die meer tijd nodig hebben, reserveer dan meer tijd. Dat is vrijwel nooit een probleem en voorkomt dat het spreekuur uitloopt of dat uw vragen onvoldoende aandacht krijgen. 

 

Bij het maken van een afspraak zal de assistente vragen naar de reden van uw consult. U hoeft uw klacht niet uitgebreid aan haar toe te lichten. Een korte samenvatting van uw reden van komst helpt de assistente bij het plannen van het spreekuur. De huisarts kan zich eventueel op de klacht voorbereiden. De assistente is (net als de huisarts) verplicht om vertrouwelijk met uw informatie om te gaan.

Om u voor te bereiden kunt u gebruik maken van de twee folders van de Nederlandse Patiënten Consumenten Federatie (NPCF) hier rechts.

 

Zijn er spoedeisende zaken, dan gaan die voor op de geplande afspraken. Dit kan betekenen dat u moet wachten of dat de assistente u benadert voor een nieuwe afspraak.
Nieuws en mededelingen
Vragen COVID vaccinatie
Vragen COVID vaccinatie
Geplaatst: 3 juni 2021
Laatste update 3-6-2021 Wij worden dagelijks gebeld met vragen over de coronavaccinaties. We begrijpen dat veel mensen zich zo snel mogelijk willen laten vaccineren en dat er onduidelijkheid kan ontstaan door wisselende berichtgeving in de media. Wij geven daarom graag wat meer informatie in dit bericht.

Lees meer
Groepstraining Rookvrij! Ook jij?
Groepstraining Rookvrij! Ook jij?
Geplaatst: 2 juni 2021
'Rookvrij! Ook jij?’ Meld je aan voor een groepstraining ‘Stoppen met Roken’ bij jou in de buurt.

Lees meer
Vragenlijst om onze zorg te verbeteren
Vragenlijst om onze zorg te verbeteren
Geplaatst: 30 april 2021
Bent u bekend met een chronische aandoening zoals diabetes, astma, COPD of een (verhoogde kans op) hart-vaatziekte. Dan willen we vanuit onze huisartspraktijk graag weten wat u van deze zorg vindt.

Lees meer